counter create hit
شبکه های اجتماعی گجت و موبایل تجارت الکترونیک استارتاپ و ارزش آفرینی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

برگزاری جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی درباره تلگرام با حضور آذری جهرمی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه ویژه و مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد. ...

فیس بوک اعتراف کرد

یکی از مدیران فیس بوک در یک پست وبلاگی آشکار کرد اطلاعات حدود ٨٧ میلیون کاربر آن در اختیار شرکت کمبریج آنالیتیکا قرار داشته است.

خطر انتقال قدرت بانک مرکزی ایران به تلگرام

استاد دانشگاه اصفهان با هشدار درباره اثرات تخریبی تلگرام برای اقتصاد کشور گفت: برای نابودی اقتصاد کشوری سلاحی برنده تر از تلگرام نیست.

رئیس دانشکده صداوسیما:آزادی تلگرام یعنی اینکه قاچاق دختران ایرانی آزاد باشد

در حالی که گفته می شود امروزه 85 درصدجرائم فضای مجازی کشور در تلگرام رخ می دهد، هیچ امکان پیگیری قانونی برای احقاق حق شهروندان در مورد این حجم از جرائم وجود ندارد. شرکت تلگرام نیز هیچ تعهدی برای پاسخگویی در قبال این جرائم ندارد. ...

رئیس دانشکده صداوسیما: آزادی تلگرام یعنی این که قاچاق دختران ایرانی آزاد باشد

امروز یک رسوایی بزرگ در غرب رخ داده و افکار عمومی نسبت به خطر فعالیت شبکه های اجتماعی بدون نظارت قانونی هشیار شده است. آیا در ایران هم باید یک رسوایی و یا جنایت بزرگ در فضای مجازی رخ دهد تا بپذیریم که یک پیام رسان بیگانه با دهها میلیون کاربر نمی تواند خارج از هرگونه ...

تلگرام وزیر را به مجلس می برد

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی ابعاد تهدیدات «تلگرام» برگزار می شود.

دلار ۵۸۰۰ تومانی دستاورد دولت برجام و تلگرام!

بازار های ارز و بورس کشور به قدری ملتهب شده که طی روز گذشته قیمت دلار با بیش از 400 تومان افزایش به آستانه 5800 تومان رسیده و شاخص بورس هم نزدیک به 500 واحد ریزش کرده است. ...

تلگرام امروز فیلتر نمی شود/ خبر دیروز به نقل از جهرمی کذب بود

روابط عمومی وزارت ارتباطات پیرو اخباری که به نقل از وزیر ارتباطات در فضای مجازی دست به دست می شود، اطلاعیه صادر کرد.

هیچ توجیهی برای حمایت از فعالیت تلگرام وجود ندارد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرده است: در شرایطی که جمع زیادی از جوانان مستعد کشور توانایی برطرف کردن نیاز کشور در عرصه پیام رسانی را دارند، توجیهی برای حمایت علنی و پشت پرده از فعالیت تلگرام وجود ندارد. ...

توسعه ی یوتیوب مخصوص کودکان ؛ انتشار و پخش محتوایی کودکانه

مطلب توسعه ی یوتیوب مخصوص کودکان ؛ انتشار و پخش محتوایی کودکانه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اطلاعات جدید منتشر شده، نشان از راهندازی یوتیوب مخصوص کو ...

اتهام سرقت اطلاعات ؛ این بار گریبانگیر یوتیوب شد

یوتیوب با اتهام سنگین سرقت اطلاعات و داده های کودکان متهم شده است . موضوعی که از سوی گروه های حمایت از کودکان مطرح شده است.

رم، نخستین باشگاه اروپایی با توییتر فارسی

باشگاه رم به نخستین باشگاه اروپایی تبدیل شد که حساب رسمی در توییتر با زبان فارسی راه اندازی کرد.

۳ سؤالی که قبل از انتشار سلفی هایتان، باید از خود بپرسید

شبکه های اجتماعی ما را احاطه کرده اند. هرجا می رویم و هر کاری که می کنیم، این شبکه ها در زندگی مان حضور دارند. این شبکه ها ابعاد مثبت و منفی را توأم با هم دارند و می توانند به هر دو صورت بر سلامت روان ما اثر بگذارند. مطالعات مختلفی اعلام می کنند که این ...

کدام پیام رسان داخلی مورد اعتماد است؟

در حالی که اخیرا موضوع مهاجرت از پیام رسان های خارجی به داخلی ها بیشتر مطرح شده و در شرایطی که تصمیم برای فیلترینگ تلگرام هنوز مشخص نیست، مسوولان، کسب وکارها و کاربران اینترنتی را به راه اندازی راه های ارتباطی دیگری به غیر از تلگرام در پیام رسان های بومی تشویق کرد ...

واکنش اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی در خصوص تهدید آمریکا +عکس

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس همزمان با تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

چگونه Instagram بیشتر از من را ببینید ؟ (نگاه کنید به الگوریتم Instagram)

چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم های اینستاگرام)

در حال حاضر بازاریابی در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک علم و تجربه به طوری که این موقعیت به تازگی جای خود را در شرکت باز کرده است. ایده اشتباه در این زمینه تعداد محدودی از کارشناسان در بازاریابی دیجیتال است ؟ این وظیفه از بازاریاب های شبکه های اجتماعی است که فقط به روز رسانی صفحات و کانال های این شرکت اما باید گفت که وظیفه بالاترین وظیفه بازاریابی شبکه های اجتماعی است. تدریس بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل بخش هایی از تبدیل بهینه سازی و غیره. کاربر شناسی ، طراحی تعامل ، برای هر یک از بخش های ذکر شده را می توان در تعداد زیادی از یک کتاب نوشت! تحقیقات نشان داده است که نرخ انباشت از دوست داشتن واقع شدن و همچنین ارسال نظرات در پست ها با Instagram, به طور قابل توجهی از دیگر شبکه های اجتماعی است. چرا نشان دهنده اهمیت بازاریابی در Instagram. اما Instagram مانند هر برنامه دیگر قوانین و الگوریتم های ویژه ردیابی از آنها را می توان نتیجه بهتری از این شبکه اجتماعی گرفت. شاید پست های مختلفی را در قسمت اکسپلور اینستاگرام دیده باشید یا حتی شاید با جستجوی هشتگی ۹ پست که به صورت ثابت در قسمت TOP POST قرار می گیرند را دیده باشید و این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه پست های صفحه ی خود را در این قسمت منتشر کنیم. در این مقاله قصد داریم راه های افزایش بازدید پست ها را در اینستاگرام از طریق بهینه سازی صفحه بر اساس الگوریتم ها و قوانین اینستاگرام مورد بررسی قرار دهیم. اهمیت این بحث را اینگونه شرح می دهم که این الگوریتم ها مشخص می کند پست ها و استوری ها تا چه زمانی و تا چه حدی در دید سایر افراد که صفحه ما را فالو نکرده اند قرار گیرد. عوامل تاثیر گذار در استفاده حداکثری از پتانسیل دیده شدن پست ها در اینستاگرام میزان تعاملات مخاطبان: یکی از مهم ترین عوامل بیشتر دیده شدن در اینستاگرام میزان تعاملات (لایک ها و کامنت) کاربران بر روی پست ها است. الگوریتم این قسمت به این صورت است که هر چقدر میزان تعاملات (engagement) مخاطبان در پست در زمان کوتاه تر بیشتر باشد، پست بیشتر دیده می شود. مدت زمان مشاهده پست: مدت زمان بیشتری که کاربران روی یک پست صرف می کنند باعث می شود آن پست بیشتر دیده شود. البته این به این معنا نیست که از پست های طولانی استفاده کنیم تا کاربران زمان بیشتری را صرف مطالعه پست مان کنند. تعداد طرفداران همیشگی: طرفداران همیشگی کسانی هستند که معمولا پست های شما را لایک می کنند ، کامنت می گذارند یا دایرکت می فرستند و در یک کلام به پست ها واکنش نشان می دهند. هر چقدر تعداد این افراد در پیج شما بیشتر باشد اینستاگرام پروفایل و پست های شما را ارزشمند تر تلقی می کند. زمان ارسال پست: هر چقدر پست های شما جدیدتر باشد، بهتر دیده می شوید. همه می خواهند بدانند که برای بیشتر دیده شدن پست ها و درگیر کردن هرچه بیشتر مخاطب شان، چه زمانی را برای آپلود پست ها انتخاب کنند. موضوع پست ها: سبک و موضوع واحد پست ها و پیج شما در بهتر دیده شدن توسط کاربران هدف تاثیرگذار است. مثلا اگر مطالب پیج شما حول محور ورزش باشد پست های شما به کاربرانی که نسبت به پست های ورزشی واکنش نشان داده اند نمایش داده می شود. میزان جستجوی پروفایل شما: میزان جستجوی پیج شما توسط افراد باعث توجه بیشتر اینستاگرام به پیج شما می شود و پست های شما بیشتر در دید کاربران قرار خواهد گرفت. تمام این موارد به صورت تجربی به دست آمده و اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید همچنین در قسمت دوم این مقاله راه های عملی برای بهبود در معیار های فوق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.نوشته چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم های اینستاگرام) اولین بار در اصفهان پلاس پدیدار شد.