counter create hit
هنرهای نمایشی شبکه های اجتماعی گجت و موبایل سرگرمی و چند رسانه ای ویدئو سینما تلویزیون و رادیو اخبار فرهنگ و هنر

نظر ها:

مطالب مرتبط:
نشست رئيس سازمان برنامه و بودجه با اصحاب رسانه

نشست رئيس سازمان برنامه و بودجه با اصحاب رسانه

شانا _ گروه عكس: محمدباقر نوبخت، امروز (سه شنبه، ۲۱ فروردين ماه) در نشست با اصحاب رسانه به عوامل بي ثباتي بازار ارز در مدت اخير اشاره كرد و گفت: بازار ارز همانند همه بازارها از دو سوي عرضه و تقاضا تشكيل مي شود كه عرضه ما از دو محل است، نخست درآمد نفتي كه ...

گلایه تند بازیگر آژانس شیشه ای از وضعیت سینما

بازیگر فیلم "آژانس شیشه ای" گفت: من و امثال من بیکار شده ایم اما باید این مشکل را به چه کسی بگویم؟ نمی توانم توی گوش کارگردان و یا تهیه کننده بزنم که چرا به من بازی نمی دهید. ...

برنامه و شعار من همان برنامه نجفی است

سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از همکاری همه افرادی که مایل باشند با مجموعه شهرداری تهران، استقبال می کنم، افزود: برنامه و شعار من همان برنامه و شعار آقای نجفی است. ...

فیلم | لوح سنگی ایرانی که به ایتالیا قاچاق شده بود

پلیس ایتالیا یک لوح سنگی قرن هفدهم که به طور غیرقانونی از ایران به این کشور قاچاق شده بود را به سفیر کشورمان در رم تحویل داد.

جزییات پیش فروش بلیت های جشنواره جهانی فیلم فجر

پیش فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۲ ظهر آغاز می شود.

حامد بهداد در نقش محمود احمدی نژاد؟ + فیلم

صحنه هایی از فیلم «مارموز» را برای نخستین بار می بینید که در آن حامد بهداد نقش خاصی بازی می کند.

تلویزیون اسرائیل: ناوهای روس بندر طرطوس سوریه را ترک کردند

کانال 10 تلویزیونی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که ناوهای جنگی روسی بندر طرطوس در سواحل سوریه را ترک کردند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

«فِراری» ساخته داود نژاد، احتمالا متفاوت ترین فیلم روی پرده است، داستان دختری که به دنبال رویاهایش در شهر می چرخد و با جامعه ای پر مخاطره مواجه می شود، نظیر این قصه را بارها شنیده ایم خوانده ایم و دیده ایم اما داود نژاد موفق شده از یک داستان نسبتا تکراری اثری خلق ...

پایانِ کارِ فیلمبرداری «جمشیدیه»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی به پایان رسید.

پخش فیلمی نوستالژیک با بازی ابوالفضل پورعرب و هدیه تهرانی

«غریبانه» با بازی ابوالفضل پورعرب و هدیه تهرانی، با حضور احمد امینی، کارگردان این اثر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

جایزه بهترین فیلم اول در جشنواره جهانی فیلم فجر اهدا می شود/ 2 داور خارجی و یک ایرانی 

امسال برای نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه ای به فیلم های اول اهدا می شود که داوران این بخش شامل 2 سینماگر خارجی و یک ایرانی خواهند بود. 

آیا قسمت ششم سریال پرطرفدار پایتخت ساخته می شود؟!

قسمت ششم سریال پایتخت درصورتی ساخته می شود که تقاضای مردم و صدا و سیما باشد و محسن تنابنده و تیم نویسندگان به ایده های نابی دست یابند . نوشته آیا قسمت ششم سریال پرطرفدار پایتخت ساخته می شود؟! اولین بار در فرهنگی پدیدار شد. ...

«روتوش» بهترین فیلم جشنواره بوداپست شد

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بین الملل جشنواره ای در شهر بوداپست مجارستان را دریافت کرد.

عکس ؛ نقی معمولی اینبار در کلینیک به استقلالی ها رسید!

عکس ؛ نقی معمولی اینبار در کلینیک به استقلالی ها رسید!

محسن تنابنده که در نقش نقی معمولی در سریال پایتخت روبروی دوربین های تلویزیون حاضر شد، به دلیل آسیب دیدگی پا امروز در کلینیک باشگاه استقلال حاضر شد تا به مداوای پای مصدومش زیر نظر دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی استقلال بپردازد. تنابنده از هواداران متعصب استقل ...

معرفی ۵ اثر ایرانی بخش «مستند زیر ذره‌بین» جشنواره جهانی فیلم فجر

اسامی مستندهای ایرانی پذیرفته شده در بخش «مستند زیر ذرهâبین» سیâ و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از سوی دبیرخانه این رویداد سینمایی اعلام شد.

فیلم | قرائت بیانیه شورای عالی استان ها خطاب به رییس قوه قضاییه

بیانیه شورای عالی استان ها خطاب به رییس قوه قضاییه درباره سخنان دادستان کل کشور درمورد استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید. ...

حضور 2 فیلمساز ایرانی در بخش اصلی جشنواره کن 2018

اصغر فرهادی و جعفر پناهی در بخش اصلی رقابتی فیلم دارند.

حاتمی کیا: به وقت شام را برای مدافعان حرم نساختم

ابراهیم حاتمی کیا لحظاتی قبل و پیش از آیین اکران فیلم سینمایی به وقت شام که ویژه خانواده مدافعان حرم، هنرمندان و اصحاب رسانه یزد برگزار شد اظهار داشت: به وقت شام را با این ذهنیت ساختم که احساس کردم مدافعان حرم کلا مظلوم واقع شده اند. ...

از «پشت پرده افزایش نرخ دلار در ترکیه به روایت مشاور ارشد اردوغان» تا «توقف ثبت سفارش واردات و صادرات تا اطلاع ثانوی»

این پیمانه تیتر هایی همچون پایان هفته با ۱۵ ارز کاهشی در مقابل ۱۵ ارز افزایشی، سفر برای بار دوم در سال، با دلار قاچاق یا راهی دیگر؟، توقف ریزش نرخ سکه تمام در بازار تهران، افزایش قیمت نفت با احتمال درگیری نظامی در سوریه، اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه ایران را ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

"چشم انداز نوستالژی" بحران به تنهایی می گوید: Instagram, منبع اصل جستجو

«جشن دلتنگی» از بحران تنهایی می گوید/ اینستاگرام منبع اصل تحقیق

خبرگزاری مهر-گروه هنر: فیلم "جشن دلتنگی" به کارگردانی الماس آذربایجان در سی و هفتمین جشنواره ملی, جشنواره فیلم فجر با حضور. تهیه اجبار از فیلم علی قائم مقامی مسئول است که بازیگرانی چون optimizer با, و غیره. بهنام با تشکر از پانته آ گفت: تولید کنندگان رسانه ها ، مینا از سایت و ساغر قناعت ، پریوش نظریه, امید, روحانی, و غیره. کلوفون همیشه است. معنویت ناصری علی Dahab, و غیره. ندا و اشکان منصوری بازی. این داستان از ۴ خانواده و روابط با فضای مجازی است. آذربایجان در سال گذشته در سی و پنجمین جلسه از جشنواره به جهان می گوید: "اروند" از حضور این فیلم اثر با موضوع پرداخت. او معتقد است که اگر چه "احتمال ابقای" از فضای مجازی به تماس انسان با آن را به تصویر می کشد اما در واقع تلاش برای بحران به تنهایی به تصویر. یک مدیر در بخش دیگری از صحبت های که در جهان امروز دچار بحران واحد. نه به عنوان یک انسان می ترساند. آذربایجان همچنین با اشاره به فیلم "اروند" تایید می کنند که هر ۲ فیلم "اروند" و "جشن دلتنگی" دارای سیستم که شامل روابط بين انسان ها است. با ما در این گفتگو همراه: *در سال گذشته "اروند" است که تاثیر با موضوع دفاع مقدس در جشنواره حضور داشتید در این سال با اثر اجتماعی با موضوع فضای مجازی حضور شما در پیدا کردن این تغییر وجود دارد و اساس است ؟ چه اندازه نزدیک به یکدیگر می دانید ؟ -البته من نمی توانم این نوع ساخت و ساز را تغییر دهید ناگهانی بدانم، هر زمان که بخواهم فیلم بسازم سعی می کنم به سراغ قصه هایی بروم که حس می کنم لازم است آن را بیان کنم قصه هایی که به گونه ای من و دلم را مشغول خود می کند. فرق نمی کند این قصه ها چه موضوعی داشته باشد، می خواهد اجتماعی، جنگی و یا با هر موضوع دیگری باشد. «اروند» و «جشن دلتنگی» هر دو من را به نوعی درگیر خودشان کردند. در عین حال به نظر من جهان بینی هر دو فیلم به هم نزدیک است. به این معنی که جهان بینی هر دو فیلم درباره روابط دوست داشتنی بین انسان ها است که این روزها در حال کم شدن است. هر دو فیلم چنین مسائلی را یادآور می شود اما یکی از این فیلم ها جنگی و دیگری اجتماعی است، قطعا «اروند» به علت فضا و قصه این امکان را داشت که فضاهای بصری متفاوت تری را در آن داشته باشیم و در «جشن دلتنگی» فضا کاملا متفاوت است. البته این دو فیلم به لحاظ فرم با هم متفاوت هستند اما به لحاظ محتوا و جهان بینی بسیار به هم نزدیک است. ما با موضوع اینستاگرام داستان نوشتیم و با توجه به اینکه این شبکه مجازی ۴ ضلع دارد، به این مساله فکر کردیم که این چهار ضلع شامل پرسونال برندینگ، مارکتینگ، فالووینگ و دیگری فیک کارکتر است و همین مساله سبب شد تا ۴ خانواده را به تصویر کشیم تا یکی از این ضلع ها را به تصویر می کشد. در واقع همه اعضای این شبکه مجازی به نوعی در این چهار ضلع حضور دارند*توجه به شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در زندگی افراد، انتخاب و به تصویر کشیدن چنین فضایی مسائلی است که در «جشن دلتنگی» به آن پرداخت شده است، چه چیز سبب شد این فضا را به تصویر کشید؟ -در واقع به این دلیل به سمت داستان شبکه های اجتماعی رفتم که همه آدم هایی که دور و بر من هستند و حتی آدم هایی که در شهر می بینم بسیار درگیر فضای مجازی و اپلی کیشن های مختلف هستند و این امر سبب شده است تا روابط اجتماعی واقعی آنها هر روز کمرنگ تر شود. به این معنا که خیلی وقت ها آدم ها دیگر حوصله اینکه به سراغ یکدیگر بروند و با هم حرف بزنند را ندارند، انگار که تنها با ارسال پیام و چند شکلک بگویند به یاد هم هستند. به نظر من این اتفاق ها در دراز مدت خطرناک است دلیلش هم این است که زمانی که در یک شبکه ای مانند اینستاگرام عضو هستید و تعداد زیادی فالوور دارید، آدم های زیادی شما را می شناسند و شما آدم های زیادی می شناسید، این توهم در فرد ایجاد می شود که دوستان زیادی دارد، اما معمولا این تعداد دوستان واقعی نیست، بلکه افرادی هستند که می توانند ناگهان فرد را تشویق کنند و یا فحش دهند که البته این اتفاق معمولا در فضای مجازی تکرار می شود. این درحالی است که میان دوستان واقعی چنین اتفاقی رخ نمی دهد. احساس می کنم جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم با یک بحران عجیب و غریب مواجه است که روز به روز جدی تر نیز می شود. این بحران در واقع بحران تنهایی است و من احساس می کنم «جشن دلتنگی» بیش از اینکه درباره شبکه ها اجتماعی باشد از بحران تنهای می گوید. اما شبکه های مجازی را به گونه ای دست آویز تعریف قصه خود قرار داده است. تاکید می کنم بیش از اینکه شبکه ها اجتماعی برای من مهم باشد، این بحران مهم تر است، به این معنا که از جهانی که همه انسان ها در آن تنها باشند می ترسم. *در این فیلم ۴ خانواده از ۴ قشر مختلف جامعه را به تصویر کشیدید، دلیل و انتخاب این خانواده ها برای روایت داستان خود چه بود؟ -۲ اتفاق مهم برای این فیلم وجود دارد، من و مونا سرتوه که قصه و فیلمنامه را با هم نوشتیم، فکر می کردیم اگر قرار است آیینه ای روبروی مخاطب قرار دهیم، بهتر است آیینه ای باشد تا آدم های بیشتری بتوانند با آن همذات پنداری کنند. همین مساله سبب شد تا تصمیم گرفتیم تعداد روایت خود را از یک به چهار برسانیم تا طبقات اجتماعی و آدم های بیشتری را در فیلم خود تعریف کنیم تا تماشاچی بتواند خود را در یکی از این روایت ها ببیند. مساله بعدی این است که فکر کردیم ما با موضوع اینستاگرام داستان نوشتیم و با توجه به اینکه این شبکه مجازی ۴ ضلع دارد، به این مساله فکر کردیم که این چهار ضلع شامل پرسونال برندینگ، مارکتینگ، فالووینگ و دیگری فیک کارکتر است و همین مساله سبب شد تا ۴ خانواده را به تصویر کشیم تا یکی از این ضلع ها را به تصویر می کشد. در واقع همه اعضای این شبکه مجازی به نوعی در این چهار ضلع حضور دارند. *تحقیقات لازم برای نگارش فیلمنامه مورد نظر برچه اساس صورت گرفت؟ - برای شناسایی و شناخت این فضا تحقیقات بسیاری کردیم. در واقع من خود صفحه اینستاگرام ندارم و زمان که تصمیم گرفتیم این فیلمنامه را بنویسم با مونا سرتوه شروع به اینستاگردی کردیم و می توان گفت منبع تحقیق ما هیچ چیز جز خود اینستاگرام نبود، در همین راستا صفحه های افراد مشهور در اینستاگرام، کامنت ها و قصه هایشان را دنبال کردیم تا در نهایت به چهار قصه رسیدیم که فکر کردیم می تواند قصه های مناسبی باشد، قصه هایی که نه خیلی عجیب و غریب است و نه قصه های بامزه که تنها برای خندیدن باشد. مجموعه تحقیقات ما این چهار روایت را ساخت و امروز که به این روایت ها نگاه می کنم می بینم که درست انتخاب کرده ام. *شما با فضای مجازی هیچ ارتباطی ندارید و نه از تلگرام استفاده می کنید و نه صفحه اینستاگرام دارید و این بسیار عجیب است که چرا برای تعریف داستان تنهایی از فضای مجازی استفاده کرده اید؟ -درست است که من چندان از فضای مجازی خوشم نمی آید و از آن استفاده نمی کنم، اما این فضا برای من یک دغدغه است، به این دلیل که آدمیزاد دغدغه اصلی من است و استفاده از فضای مجازی تبدیل به یک امر جدایی ناپذیر از زندگی آدم های امروز شده است و زمانی که با یک آدم طرف می شوید لزوما با فضای مجازی نیز طرف می شوید. به همین دلیل با خود فکر کردم زمانی که شکل استفاده از فضا مجازی به سمتی می رود تا جهانی بوجود آید که دوستی های کمتری در آن وجود دارد و دغدغه هایی که سبب می شود تا من های انسان ها بزرگ شود تا ما بودن آنها، تصمیم گرفتم درباره فضای مجازی قصه ای تعریف کنم. *انتخاب بازیگران برای این فیلم برچه اساس صورت گرفت؟ -در واقع برای انتخاب بازیگر، از یک جایی در هنگام نوشتن قصه، تصاویری از افراد مختلف به ذهن می آید که مثلا این نقش برای این بازیگر مناسب است. زمانی که پیش تولید آغاز می شود بنا به شرایط تولید یک سری از مسائل و انتخاب هایی که در ذهن دارید تغییر می کند. اما خوشبختانه برای «جشن دلتنگی» چنین اتفاقی رخ نداد و تقریبا تمام بازیگرانی که برای فیلم می خواستم به غیر از یک یا دو مورد در این فیلم حضور داشتند و فکر می کنم اگر بخواهم دوباره «جشن دلتنگی» را بسازم باز هم از همین بازیگران استفاده می کنم. در واقع می توانم بگویم از کار با همه بازیگران این فیلم راضی هستم و معتقدم که این هنرمندان به خوبی برای نقش های شان انتخاب شده اند.