counter create hit
هنرهای نمایشی شبکه های اجتماعی گجت و موبایل سرگرمی و چند رسانه ای ویدئو سینما تلویزیون و رادیو اخبار فرهنگ و هنر

نظر ها:

مطالب مرتبط:

این نمایش از عشق سخن می گوید

« " کارد ، ترنج ، زلیخا " از عشق سخن می گوید، امید که بتوانیم پیوند دهنده ی مدل و جان فرهیختگان و هنردوستانی باشیم که به تماشای این اثر مینشینند.»کارگردان نمایش "کارد، ترنج، زلیخا" یادداشتی در اختیار ایسن ...

کنترل مزاحمت های تبلیغاتی کسب و کارها با تدوین مصوبه ای جدید!

مطلب کنترل مزاحمت های تبلیغاتی کسب و کارها با تدوین مصوبه ای جدید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ برای کنترل مزاحمت های تبلیغاتی ، سازمان تنظیم مقررات و ار ...

کم آبی یا آبی مسئله این است! +ویدئو

ایران02:38 20.02.2018دریافت لینک کوتاه10صحبت های پروفسور معروف ایرانی در تلویزیون در مورد نبود آب در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.به گزارش اسپوتنیک، پس از حضور پروفسور ایرانی و چهرهای ماندگار جغرافیا "پرویز کردوا ...

اولین  مجله «نمایش عروسکی» منتشر شد

اولین مجله «نمایش عروسکی» منتشر شد

اولین شماره مجله تخصصی دانشگاهی تئاتر عروسکی با نام «نمایش عروسکی» من ...

روسری گذاشتن مربی تایلندی استراتژی غلطی بود/ برای ریاست فدراسیون کبدی آسیا برنامه دارم

روسری گذاشتن مربی تایلندی استراتژی غلطی بود/ برای ریاست فدراسیون کبدی آسیا برنامه دارم

رییس فدراسیون کبدی با حضور در ایسنا در مورد اهداف و برنامه های آتی خود برای این رشته سخن گفت و قول داد هر دو تیم ملی زنان و مردان در بازی های آسیایی جاکارتا فینالیست شوند.به گزارش ایسنا، فدراسیو ...

تفکیک مراکز علمی کاربردی یک تصمیم ملی است و اجرایی می شود/ برنامه ریزی برای ادغام دو دانشگاه مهارتی کشور

دکتر منصور غلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره مصوبه اخیر شورای عالی اداری مبنی بر واگذاری مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی و اعتراض نمایندگان مجلس و طرح سوال از رئیس‌جمهور در این باره، توضیح داد: این مص ...

اکران فیلم مجیدی فعلاً منتفی شد

اکران فیلم مجیدی فعلاً منتفی شد

به گزارش جهان نیوز، فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی، محمدرضا صابری، مدیر عامل نور تابان و پخش کننده این فیلم اعلام کرد، به رغم تلاش های صورت گرفته به دلیل آماده نشدن نسخه دوبله فیلم، اکران فیلم «آن سوی ابرها» به تعویق افتاده است و تا پایان سال ۹ ...

سوگواری شبکه چهار سیما برای بانوی دو عالم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، شبکه چهار سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی چون «سیم و زر»، «نشان از بی نشان»، «چشم شب روشن» و پخش مداحی و مرثیه خوانی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است. ...

سریال های نوروز ۹۷ مشخص شدند

سریال های نوروز ۹۷ مشخص شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حدود یک ماه تا نوروز ۹۷ باقی مانده است و سازندگان سریال های نوروزی در تب و تاب رساندن آثارشان برای این ایام هستند. بعضی از این تولیدات نوروزی آماده تر هستند و بعضی هنوز ضبط و تصویربرداریشان ادامه دارد. ...

«مادری» جایگزین فیلم «آن سوی ابرها»

«مادری» جایگزین فیلم «آن سوی ابرها»

بانی فیلم: با توجه به مشکل فنی پیش‌آمده برای فیلم «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی و عدم امکان نمایش آن تا پایان امسال، مقرر شد که فیلم «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی به جای سرگروه آزادی، از امروز در سرگروه کورش اکران شود. ...

اکران «بلوک ۹ خروجی۲» پس از ۴ سال توقیف

اکران «بلوک ۹ خروجی۲» پس از ۴ سال توقیف

بانی فیلم: فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی۲» ساخته علیرضا امینی به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا پس از ۴ سال توقیف از امروز اکران خود را آغاز می کند.   امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا‌، شبنم مقدمی‌، پروین ملکی‌، ...

تهیه غذا برای امدادگران توسط زنان یاسوجی + عکس

«داوود صالحی» فعال فضای مجازی، با انتشار عکسی از زنان یاسوجی که در حال تهیه غذا برای امدادگرهای هواپیمای سقوط کرده بودند در اینستا گرام نوشت: این صحنه ها برای شما اشنا نیست؟ این صحنه ها براتون اشنا نیست؟ مثل هیات یا موکب های اربعین نیست ؟ د ...

سفر به سرزمین آتش و یخ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، در این فیلم سفر دو خانواده‌ی انگلیسی به دشت‌ها و ارتفاعات زیبای ایسلند، سرزمین آتش و یخ را مشاهده می کنید. ...

کی روش قید برنامه ۹۰ را می زند؟

این بخشی از بیانیه فدراسیون فوتبال است که باید آن را دوباره مرور کنیم‌‌؛ «این فدراسیون با احترام کامل به افکار عمومی ملت شریف ایران و اهالی خانواده بزرگ و خدوم رسانه، به منظور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی تا سر حد امکان از پاسخ‌گو ...

نگاه دو نویسنده ایرانی و خارجی به نقش رسانه ها در دیپلماسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «رسانه و سیاست خارجی» تالیف مسعود میرزایی، دانش آموخته علوم سیاسی و از خبرنگاران باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) جدیدترین اثری است که در زمینه نقش رسانه‌ها در تصمیم‌سازی‌ها و راهبردهای سیاست خارجی از ...

توضیحات مجیدی درباره اکران نشدن فیلم جدیدش

مجید مجیدی پیش از آغاز نمایش فیلم با اشاره به حادثه سقوط هواپیمایی تهران یاسوج گفت: امروز هموطنان بسیاری داغدار سانحه  سقوط هواپیمای تهران - یاسوج هستند و من به آنها تسلیت می‌گویم  و خودمان را در غم آنها شریک می دانیم. وی ب ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

"چشم انداز نوستالژی" بحران به تنهایی می گوید: Instagram, منبع اصل جستجو

«جشن دلتنگی» از بحران تنهایی می گوید/ اینستاگرام منبع اصل تحقیق

خبرگزاری مهر-گروه هنر: فیلم "جشن دلتنگی" به کارگردانی الماس آذربایجان در سی و هفتمین جشنواره ملی, جشنواره فیلم فجر با حضور. تهیه اجبار از فیلم علی قائم مقامی مسئول است که بازیگرانی چون optimizer با, و غیره. بهنام با تشکر از پانته آ گفت: تولید کنندگان رسانه ها ، مینا از سایت و ساغر قناعت ، پریوش نظریه, امید, روحانی, و غیره. کلوفون همیشه است. معنویت ناصری علی Dahab, و غیره. ندا و اشکان منصوری بازی. این داستان از ۴ خانواده و روابط با فضای مجازی است. آذربایجان در سال گذشته در سی و پنجمین جلسه از جشنواره به جهان می گوید: "اروند" از حضور این فیلم اثر با موضوع پرداخت. او معتقد است که اگر چه "احتمال ابقای" از فضای مجازی به تماس انسان با آن را به تصویر می کشد اما در واقع تلاش برای بحران به تنهایی به تصویر. یک مدیر در بخش دیگری از صحبت های که در جهان امروز دچار بحران واحد. نه به عنوان یک انسان می ترساند. آذربایجان همچنین با اشاره به فیلم "اروند" تایید می کنند که هر ۲ فیلم "اروند" و "جشن دلتنگی" دارای سیستم که شامل روابط بين انسان ها است. با ما در این گفتگو همراه: *در سال گذشته "اروند" است که تاثیر با موضوع دفاع مقدس در جشنواره حضور داشتید در این سال با اثر اجتماعی با موضوع فضای مجازی حضور شما در پیدا کردن این تغییر وجود دارد و اساس است ؟ چه اندازه نزدیک به یکدیگر می دانید ؟ -البته من نمی توانم این نوع ساخت و ساز را تغییر دهید ناگهانی بدانم، هر زمان که بخواهم فیلم بسازم سعی می کنم به سراغ قصه هایی بروم که حس می کنم لازم است آن را بیان کنم قصه هایی که به گونه ای من و دلم را مشغول خود می کند. فرق نمی کند این قصه ها چه موضوعی داشته باشد، می خواهد اجتماعی، جنگی و یا با هر موضوع دیگری باشد. «اروند» و «جشن دلتنگی» هر دو من را به نوعی درگیر خودشان کردند. در عین حال به نظر من جهان بینی هر دو فیلم به هم نزدیک است. به این معنی که جهان بینی هر دو فیلم درباره روابط دوست داشتنی بین انسان ها است که این روزها در حال کم شدن است. هر دو فیلم چنین مسائلی را یادآور می شود اما یکی از این فیلم ها جنگی و دیگری اجتماعی است، قطعا «اروند» به علت فضا و قصه این امکان را داشت که فضاهای بصری متفاوت تری را در آن داشته باشیم و در «جشن دلتنگی» فضا کاملا متفاوت است. البته این دو فیلم به لحاظ فرم با هم متفاوت هستند اما به لحاظ محتوا و جهان بینی بسیار به هم نزدیک است. ما با موضوع اینستاگرام داستان نوشتیم و با توجه به اینکه این شبکه مجازی ۴ ضلع دارد، به این مساله فکر کردیم که این چهار ضلع شامل پرسونال برندینگ، مارکتینگ، فالووینگ و دیگری فیک کارکتر است و همین مساله سبب شد تا ۴ خانواده را به تصویر کشیم تا یکی از این ضلع ها را به تصویر می کشد. در واقع همه اعضای این شبکه مجازی به نوعی در این چهار ضلع حضور دارند*توجه به شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در زندگی افراد، انتخاب و به تصویر کشیدن چنین فضایی مسائلی است که در «جشن دلتنگی» به آن پرداخت شده است، چه چیز سبب شد این فضا را به تصویر کشید؟ -در واقع به این دلیل به سمت داستان شبکه های اجتماعی رفتم که همه آدم هایی که دور و بر من هستند و حتی آدم هایی که در شهر می بینم بسیار درگیر فضای مجازی و اپلی کیشن های مختلف هستند و این امر سبب شده است تا روابط اجتماعی واقعی آنها هر روز کمرنگ تر شود. به این معنا که خیلی وقت ها آدم ها دیگر حوصله اینکه به سراغ یکدیگر بروند و با هم حرف بزنند را ندارند، انگار که تنها با ارسال پیام و چند شکلک بگویند به یاد هم هستند. به نظر من این اتفاق ها در دراز مدت خطرناک است دلیلش هم این است که زمانی که در یک شبکه ای مانند اینستاگرام عضو هستید و تعداد زیادی فالوور دارید، آدم های زیادی شما را می شناسند و شما آدم های زیادی می شناسید، این توهم در فرد ایجاد می شود که دوستان زیادی دارد، اما معمولا این تعداد دوستان واقعی نیست، بلکه افرادی هستند که می توانند ناگهان فرد را تشویق کنند و یا فحش دهند که البته این اتفاق معمولا در فضای مجازی تکرار می شود. این درحالی است که میان دوستان واقعی چنین اتفاقی رخ نمی دهد. احساس می کنم جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم با یک بحران عجیب و غریب مواجه است که روز به روز جدی تر نیز می شود. این بحران در واقع بحران تنهایی است و من احساس می کنم «جشن دلتنگی» بیش از اینکه درباره شبکه ها اجتماعی باشد از بحران تنهای می گوید. اما شبکه های مجازی را به گونه ای دست آویز تعریف قصه خود قرار داده است. تاکید می کنم بیش از اینکه شبکه ها اجتماعی برای من مهم باشد، این بحران مهم تر است، به این معنا که از جهانی که همه انسان ها در آن تنها باشند می ترسم. *در این فیلم ۴ خانواده از ۴ قشر مختلف جامعه را به تصویر کشیدید، دلیل و انتخاب این خانواده ها برای روایت داستان خود چه بود؟ -۲ اتفاق مهم برای این فیلم وجود دارد، من و مونا سرتوه که قصه و فیلمنامه را با هم نوشتیم، فکر می کردیم اگر قرار است آیینه ای روبروی مخاطب قرار دهیم، بهتر است آیینه ای باشد تا آدم های بیشتری بتوانند با آن همذات پنداری کنند. همین مساله سبب شد تا تصمیم گرفتیم تعداد روایت خود را از یک به چهار برسانیم تا طبقات اجتماعی و آدم های بیشتری را در فیلم خود تعریف کنیم تا تماشاچی بتواند خود را در یکی از این روایت ها ببیند. مساله بعدی این است که فکر کردیم ما با موضوع اینستاگرام داستان نوشتیم و با توجه به اینکه این شبکه مجازی ۴ ضلع دارد، به این مساله فکر کردیم که این چهار ضلع شامل پرسونال برندینگ، مارکتینگ، فالووینگ و دیگری فیک کارکتر است و همین مساله سبب شد تا ۴ خانواده را به تصویر کشیم تا یکی از این ضلع ها را به تصویر می کشد. در واقع همه اعضای این شبکه مجازی به نوعی در این چهار ضلع حضور دارند. *تحقیقات لازم برای نگارش فیلمنامه مورد نظر برچه اساس صورت گرفت؟ - برای شناسایی و شناخت این فضا تحقیقات بسیاری کردیم. در واقع من خود صفحه اینستاگرام ندارم و زمان که تصمیم گرفتیم این فیلمنامه را بنویسم با مونا سرتوه شروع به اینستاگردی کردیم و می توان گفت منبع تحقیق ما هیچ چیز جز خود اینستاگرام نبود، در همین راستا صفحه های افراد مشهور در اینستاگرام، کامنت ها و قصه هایشان را دنبال کردیم تا در نهایت به چهار قصه رسیدیم که فکر کردیم می تواند قصه های مناسبی باشد، قصه هایی که نه خیلی عجیب و غریب است و نه قصه های بامزه که تنها برای خندیدن باشد. مجموعه تحقیقات ما این چهار روایت را ساخت و امروز که به این روایت ها نگاه می کنم می بینم که درست انتخاب کرده ام. *شما با فضای مجازی هیچ ارتباطی ندارید و نه از تلگرام استفاده می کنید و نه صفحه اینستاگرام دارید و این بسیار عجیب است که چرا برای تعریف داستان تنهایی از فضای مجازی استفاده کرده اید؟ -درست است که من چندان از فضای مجازی خوشم نمی آید و از آن استفاده نمی کنم، اما این فضا برای من یک دغدغه است، به این دلیل که آدمیزاد دغدغه اصلی من است و استفاده از فضای مجازی تبدیل به یک امر جدایی ناپذیر از زندگی آدم های امروز شده است و زمانی که با یک آدم طرف می شوید لزوما با فضای مجازی نیز طرف می شوید. به همین دلیل با خود فکر کردم زمانی که شکل استفاده از فضا مجازی به سمتی می رود تا جهانی بوجود آید که دوستی های کمتری در آن وجود دارد و دغدغه هایی که سبب می شود تا من های انسان ها بزرگ شود تا ما بودن آنها، تصمیم گرفتم درباره فضای مجازی قصه ای تعریف کنم. *انتخاب بازیگران برای این فیلم برچه اساس صورت گرفت؟ -در واقع برای انتخاب بازیگر، از یک جایی در هنگام نوشتن قصه، تصاویری از افراد مختلف به ذهن می آید که مثلا این نقش برای این بازیگر مناسب است. زمانی که پیش تولید آغاز می شود بنا به شرایط تولید یک سری از مسائل و انتخاب هایی که در ذهن دارید تغییر می کند. اما خوشبختانه برای «جشن دلتنگی» چنین اتفاقی رخ نداد و تقریبا تمام بازیگرانی که برای فیلم می خواستم به غیر از یک یا دو مورد در این فیلم حضور داشتند و فکر می کنم اگر بخواهم دوباره «جشن دلتنگی» را بسازم باز هم از همین بازیگران استفاده می کنم. در واقع می توانم بگویم از کار با همه بازیگران این فیلم راضی هستم و معتقدم که این هنرمندان به خوبی برای نقش های شان انتخاب شده اند.