counter create hit
استارتاپ و ارزش آفرینی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

طراحی دوره های آموزشی انتقال فناوری و تجاری سازی در اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی

گروه دانشگاه خبرگزاری آنا- پرویز پیکری؛ تحقیقات نشان می‌دهد که کارآفرینی امری آموزش‌پذیر، تقویت‌پذیر و پرورش‌پذیر است. اولین کشورهایی که در زمینه آموزش کارآفرینی فعالیت‌هایی را انجام دادند کشورهای آلمان، انگلیس، امریکا و ژ ...

کلینیک سلامت اپل می تواند برای این شرکت درآمدزایی میلیاردی به همراه داشته باشد.

برنامه جدید شرکت اپل که به نام AC Wellness مشهور است، قرار است در بهار سال جاری میلادی با همراهی دو کلینیک در نزدیکی مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا راه اندازی شود. به گزارش اکوسیستم، راه اندازی کلینیک سلامت اپل می تواند درآمد می ...

آفت های فضای استارتاپی ایران

علیرضا کلاهی (عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران) از آفت بزرگ فضای استارتاپی ایران می گوید. در ادامه مطالبی که وی در این رابطه بیان کرده است را می خوانیم. ...

زیر و بم درددل محی سنیسل؛ ببخشید من دروغ گفتم!

هنوز جنجال­ های مهاجرت یکی از کارآفرینان جوان و انتشار درددلش در فضای مجازی نگذشته بود که اینبار محی سنیسل بنیانگذار استارتاپ دونیت لب به درددل گشود. ...

آمازون در آستانه یک تریلیون دلاری شدن

طی یک سال گذشته ارزش سهام شرکت آمازون ۸۳ درصد افزایش یافت. همین امر باعث شد تا آنها در رقابت برای کسب عنوان اولین شرکت با ارزش بازار یک تریلیون دلار از اپل یک گام جلوتر باشند. ...

انتقاد اشتیاقی از عدم توجه دولت به استارت آپ ها

انتقاد اشتیاقی از عدم توجه دولت به استارت آپ‌ها

حرکت به سمت اقتصاد دیجیتا ل محور

حرکت به سمت اقتصاد دیجیتا ل محور

 میلاد جهاندار چه اتفاقی را مهم‌ترین اتفاق سال ۹۶ در اکوسیستم می‌داند و فکر می‌کند چه نقطه‌ ضعف‌هایی در اکوسیستم وجود داشته که هنوز هم وجود دارند و در حال انتقال به سال ۹۷ هستند؟از نظر من مهم‌ترین ...

استارتاپ ها برای صنعت بیمه، نعمتند

نمایندگان بیمه از چندماه قبل در یک گروه تلگرامی با چندهزار عضو، کمپین اعتراضی بر علیه استارتاپ های بیمه راه انداخته اند.

شفافیت، دلیل مخالفت با استارت آپ های بیمه ای

مدتی است که دامنه اعتراضات و مخالفت ها با کسب و کارهای نوپای اینترنتی به صنعت بیمه نیز کشیده شده است و نمایندگان بیمه درصدد هستند تا به طریقی این کسب و کارها را از گردونه رقابت خارج نمایند. افزایش شفافیت در صنعت بیمه توسط استارت آپ های بیمه ای، یکی از عواملی است که ان ...

تاپیک سی و پنجم: از برگزاری نخستین انتخابات مبتنی بر بلاک چین تا عرضه فناوری بلاک چین توسط گوگل

طبق روال همه یکشنبه های گذشته، این هفته نیز به برسی ۵ خبر مهم خارجی که طی هفته گذشته در صدر خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف جهانی فعال در حوزه کسب وکار منتشر شده است، خواهیم پرداخت. به گزارش اکوسیستم، در هفته سوم از سومین ماه میلادی  اخبار جالب ...

اقامت در هتل فضایی تا ۲۰۲۲ ممکن می شود

یک استارت آپ قصد دارد هتلی در فضا بسازد و از سال ۲۰۲۲ پذیرش مهمان را آغاز کند. هزینه سفری ۱۲ روزه به این هتل از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود.

اکوویک سی و سوم: از حمایت از کالای ایرانی تا آغاز به کار مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزش

این هفته نیز طبق روال شنبه ها به بررسی اخبار مهم داخلی که در حوزه استارتاپ و کسب و کار در رسانه های مختلف منتشر شده است خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، در هفته دوم فروردین ماه علی رغم تعطیلی برخی از مراکز دولتی ...

۴ نکته در راه اندازی استارتاپ با سرمایه شخصی

۴ نکته در راه اندازی استارتاپ با سرمایه شخصی

Kerry Benjamin زیباشناس و موسس شرکت StackedSkincare است. این شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی، سرم ها و لایه بردارهای باکیفیت است. او در رشد استارتاپ خود از هیچ سرمایه گذار خارجی استفاده نکرده و تا این مرحله توانسته است با بودجه شخصی خود شرک ...

بهترین فرصت برای ثبت بهترین دامین با پسوند نـوروز

مطلب بهترین فرصت برای ثبت بهترین دامین با پسوند نـوروز برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ امکان ثبت دامنه Nowruz. آغاز شده و فصل بهار بهترین فرصت برای ثبت به ...

کارگاه آموزشی بازاریابی از طریق محتوا

کارگاه آموزشی بازاریابی از طریق محتوا

محتوا یکی از ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذار در حوزه بازاریابی و فروش است، از اینرو فعلان این حوزه برای تولید محتوا اهمیت بسیاری قائل هستند. به گ ...

استارت آپ محصولات روستاییان راه اندازی می شود

استارت آپ محصولات روستاییان راه اندازی می شود

به گزارش جهان نیوز، ابوالفضل رضوی در نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و مدیران کل با موضوع بررسی وضعیت اشتغال روستایی با بیان اینکه عمده مشکلات روستاییان اشتغال و اقتصاد، تبعیض در ارائه خدمات و عدم تکریم آن ها است ،افزود: کمبود ارائه خدمات در تأمین اینترنت پرسر ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

شما می توانید چشم از موتورهای جستجو. بیایید

کاری کنید به چشم موتورهای جست وجو بیایید

سئو یکی از مهم ترین مباحث در علم بازاریابی به بحث در مورد آن. چگونه یک وب سایت که در آن آنها رتبه بندی در سطح خوبی است. می توان به افزایش فروش و افزایش تعداد کمک های عمومی و غیره. بر کسی. اما این درست است که امروز توجه بیشتری را از ارائه دهندگان جستجو در موضوع جستجوگرها, بیشترین تاثیر این موضوع از مطالب خوب. هنوز هم مهم و کلمات کلیدی و استفاده از آنها در بهینه سازی موتور جستجو و بهبود ترافیک سایت موثر است. اگر شما از چه کلماتی مانند کلمات ناپدید می شوند که درک عمیق تر مخاطب است. تخصص دو ، برندا و زمینه فعالیت شما می توانید آن را دریافت درآمد حاصل خواهد شد شد. استراتژی محتوای متمرکز بر مخاطب یا یک استراتژی محتوای متمرکز بر کلیدواژه‌ها‌؟ استراتژی بازاریابی محتوا با هدف قرار‌دادن مخاطب درک عمیق‌تری از تخصص برند شما داشته و روی گزاره‌های ارزشمند برای مشتری متمرکز می‌شود. اما کلیدواژه‌ها روی این موضوع تمرکز دارند که مردم چگونه در مورد برند شما حرف می‌زنند؟ هرچند که ممکن است درک آنها از نام تجاری شما و حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، چندان هم کامل نباشد. اگر شما در استراتژی محتوای خود تمرکزتان را روی یک سری واژه‌‌ خاص گذاشته و تنها برای آنها تبلیغات کرده باشید، که البته امیدواریم چنین نکنید، چرا باید مخاطب شما محدود به یک سری کلمه‌‌ خاص باشد؟ چرا ما خودمان باید حوزه‌‌ تحقیقات او را محدود کنیم؟  چگونه استراتژی محتوای خود را بسازید؟ اهداف خود را تعیین کنید: در ابتدا باید اهداف را مشخص و مستند کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند دقیقا بدانید تولید چه محتوایی متناسب با نیازها و خواسته‌های شماست. به‌عنوان ‌مثال کسب‌وکاری مثل یک نمایندگی خودرو یک هدف اصلی دارد و آن جذب افراد برای خرید یک ماشین جدید است. همچنین عوامل فعال در آن نمایندگی را نیز باید طوری نشان دهد که افراد عمیقا حس کنند آنها مورد اعتماد و اطمینان بوده و تنها هدفشان خدمت‌رسانی به مشتری است، چراکه اعتماد در این صنعت بسیار مهم است و فروشندگان باید با استفاده از کلیشه‌هایی که این اعتماد را می‌سازند، این حس را در مخاطب ایجاد کنند. مخاطبان اولیه و نیازهای آنها را شناسایی کنید: گام بعدی شناخت افرادی است که با محتوای خود آنها را هدف قرار داده‌اید. پیدا‌کردن آنچه مخاطبان شما در تلاش برای یافتن آن هستند، می‌تواند پاسخ دقیقی برای این باشد که شما چه محتوایی باید تولید کنید. البته می‌توانید برخی از این تحقیقات را با جست‌وجو در انجمن‌ها و رسانه‌های اجتماعی انجام دهید. با تحقیق در این فضاها می‌توانید دریابید که افراد بیشتر چه سؤالاتی در مورد یک برند، محصول یا خدمات دارند. این موضوع می‌تواند جهش خوبی برای سئو و افزایش رنک شما در موتورهای جست‌وجو باشد. تخصص منحصربه‌فرد نام تجاری خود را تعیین کنید: باز هم حفاری عمیق‌تر و کشف آنچه باعث می‌شود نام تجاری شما واقعا منحصربه‌فرد باشد به شما در تولید محتوای درست با سبک درست کمک خواهد کرد. برای این منظور باید فکر کنید کارشناسان محصول شما چه کسانی هستند و چطور می‌توانند به سازمان شما کمک کنند. همچنین باید در مورد شیوه‌های مختلف توسعه محصولات خود فکر کنید. فهرستی از مطالب بالقوه را بر اساس شیب محتوا ایجاد کنید: حالا وقت آن رسیده است که یک طوفان مغزی راه بیندازید. اکنون باید بدانید عناوین محتوای شما چه چیزهایی هستند. اینها همان محتوایی هستند که مخاطبان شما به آنها نیاز داشته و به آن اهمیت می‌دهند. در این مرحله نیز باید از همه‌‌ افرادی که به‌نوعی با مشتری درگیر هستند، کمک بخواهید. به‌این‌ترتیب مطمئن خواهید شد که محتوای تولیدی شما از مسیر شیب خارج نخواهد شد. تحقیقات خود را در مورد کلمات کلیدی موردنظر انجام دهید: در مورد دنباله‌ای از واژه‌های کلیدی تحقیق کنید و بهترین کلیدواژه‌ها را حول موضوعاتی که می‌خواهید در مورد آنها مطلب بنویسید بیابید. برای این منظور سه وب‌سایت بسیار مفید وجود دارد که عبارتند از‌: www.moz.com این‌یک وب‌سایت عالی برای کشف کلمات کلیدی متناسب با اهداف شماست. این سایت به شکل گسترده‌ای به کلیدواژه‌های انتخابی شما نگاه می‌کند و می‌تواند پیشنهادهای خیلی خوب و مرتبطی برای واژه‌های کلید به شما ارائه کند.www.jeywordtool.io نیز یکی از عالی‌ترین ابزارها برای یافتن بهترین و پر‌جست‌وجو‌ترین کلیدواژه‌هاست. همچنین بعد از جست‌وجو‌ یک لیست بلندبالا از کلیدواژه‌های مرتبط به شما ارائه می‌کند.www.ubersuggest.io کافی است یکی از واژه‌های کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید تا مجموعه‌ای از کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید با موضوع موردنظر شما به ترتیب حروف الفبا برایتان لیست شود. هر سه وب‌سایت، برای یافتن واژه‌های کلیدی در میان سایت‌های فارسی نیز بسیار موفق عمل می‌کنند. تعیین کنید که موفقیت خود را چطور باید اندازه‌گیری کنید: هنگامی‌که می‌دانید قصد ایجاد چه نوع محتوایی را دارید، باید شیوه اندازه‌گیری موفقیت را نیز بدانید. برای دانستن آنکه منظور اصلی از این مرحله چیست می‌توانید به ‌عنوان ‌مثال تعیین کنید که بعد از آغاز فعالیت این استراتژی محتوا، میزان فروش چقدر رشد داشته است؟ این موضوع باید منطقی  و در یک بازه‌‌ زمانی مشخص اندازه‌گیری شود.  شروع به تولید محتوا کنید: با در نظر گرفتن آنچه می‌خواهید ایجاد کنید به‌اضافه‌ واژه‌های کلیدی که با این‌همه تحقیق به‌دست‌آمده است، در کنار اطلاعاتی که از مخاطبان خود به دست آورده‌اید، محتوای موردنظر خود را شبیه‌سازی کنید. هنگامی‌که مرحله‌ پیش‌تولید و شبیه‌سازی با موفقیت به اتمام رسید، می‌توانید محتوای موردنظر خود را تولید کرده و انتشار دهید. مثل هر کار دیگری که در جهت SEO انجام می‌شود این مورد نیز به‌شدت نیاز به زمان دارد و ممکن است با تأخیر انجام‌شده و به نتیجه برسد. اگر بعد از چند ماه متوجه عدم رشد و عملکرد ناموفق محتوای خود شدید، باید آن را دوباره ارزیابی کنید که آیا جهت حرکت آن درست است یا خیر؟اگر احساس کردید که شکافی بین اهداف و برنامه‌ شما با نتیجه‌ حاصل‌شده وجود دارد، شاید وقت آن رسیده باشد که دست به ایجاد تغییرات بزنید. تهیه و تنظیم : فرامحتوا