counter create hit
استارتاپ و ارزش آفرینی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

گوگل فناوری تبدیل نمایشگر به بلندگو را خرید

به گزارش خبرگزاری مهر ، آلفابت، شرکت مادر گوگل به طور مخفیانه یک استارت آپ انگلیسی را خرید که تخصص آن تبدیل نمایشگر موبایل به بلندگو است. این شرکت به نام Redux نیاز به تعبیه بلندگوهای کوچک در موبایل را حذف می کند. برای تبدیل نمایشگر به بلندگو، ...

نحوه تربیت کودکان کارآفرین

نحوه تربیت کودکان کارآفرین

ماهنامه کودک: کودکانی که یاد می گیرند چگونه اوقات فراغت خود را با کارهای هنری و ساخت کاردستی پرنمایند، دارای تفکر خلاق و توفیق طلبی هستند. کودکان توانایی تفکر را دارند و امکان رشد و پرورش مهارت های گوناگون را نیز دارا می باشند. کارآفرینی ...

حل مشکل آلودگی هوا با ایجاد استارتاپ های فعال در حوزه انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیروس وطنخواه مقدم درباره نحوه اجرایی کردن قانون هوای پاک در سازمان حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: برای حل مسئله آلودگی هوا باید با نوآوری و مدل ...

برگر با طعم وای فای

برگر با طعم وای فای

مهم‌ترین خصوصیت تبلیغات چاپی تأثیر بصری آنهاست، به این معنا که یک بنر تبلیغاتی بیش از آنکه حرف‌ها و نوشته‌های برجسته‌ای داشته باشد، باید یک تصویر قوی و تأثیرگذار را ارائه دهد؛ چرا‌که بینندگان این تبلیغات وقت چندانی را صرف خواندن محتوای آنها نمی‌کنند، اما کلی ...

دولتی ها نمی توانند مستقیما از استارت آپ ها شکایت کنند!

به گزارش تیتربرتر - محمدجواد آذری جهرمی با اعلام اینکه در هیات دولت مصوب شد تا شکایات بدنه دولت از استارت‌آپ‌ها قبل از طرح در مراجع قضایی در کمیته‌ای به مسئولیت معاونت حقوقی رئی ...

نوپاگراف ؛ اولین گراف آنلاین ارتباطات و اطلاعات استارتاپ های ایران

مطلب نوپاگراف ؛ اولین گراف آنلاین ارتباطات و اطلاعات استارتاپ های ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ رونمایی از نوپاگراف در حضور شهردار تهران و معاون ...

حفاظت شده: لالایی با شیپور: چگونه یک استارت آپ چندصدمیلیاردی بسازیم و راحت بخوابیم؟

هیچ چکیده‌ای موجود نیست زیرا‌این یک نوشته حفاظت شده است.

بپا خانه خراب نشوی!

بپا خانه خراب نشوی!

مهم نیست شما چه کسب‌وکاری را شروع می‌کنید، هر نوع استارت‌آپی مصون از راهکارهای اشتباه نیست، چراکه برخی اشتباهات بازاریابی اجتناب‌ناپذیر بوده و ممکن است برای هر ایده نوپایی ر ...

استارت آپ ها تا کجا استارت آپ  هستند؟

استارت آپ ها تا کجا استارت آپ هستند؟

به گزارش تیتربرتر - مهدی سجادی، هم‌بنیانگذار گوبل در این رابطه معتقد است، استارت‌آپ واژه‌ای است که تقریبا از دهه ۹۰ میلادی، با تعریف مشخصی متولد شد. در رابطه با بعضی استارت‌آپ‌ها می‌بینیم که به وا ...

برند سازی برای استارتاپها در سال 2018

برند سازی برای استارتاپها در سال 2018

به گزارش تیتربرتر - ما همگی در پی عضویت در این گروه‌ها هستیم تا از احساس قدرت حاصل از آن به نفع خود و در جهت رشد شخصی بهره‎برداری کنیم و البته نشان دهیم چه‌کسی هستیم یا دست‌کم می‌خواهیم ...

شرکت تایوانی اچ تی سی همچنان در مسیر ضرردهی

گزارش مالی جدید اچ تی سی حاکی از آن است که این کمپانی همچنان در مسیر ضرردهی قرار دارد و هیچکدام از بخش های آن سودآوری نداشته اند. به گزا ...

چگونه اکوسیستم استارت آپی شهرمان را بسازیم

چگونه اکوسیستم استارت آپی شهرمان را بسازیم

استادی داشتیم که معتقد بود وقتی در عرفان دعوت به تنهایی می‌شوید، منظور عزلت‌گزیدن و دوری‌جستن از جامعه و مردم ‌و پناه بردن به دیر و خانقاه نیست. باید در جمع باشی ‌و در کنار تن‌ها، تنها باشی. حکایت امروز ما استارت‌آپی‌ها بی‌آنکه بخواهیم چنین شده و تنها می ...

داستان «دونیت» در «داستان من»

داستان «دونیت» در «داستان من»

فاباتک در راستای شبکه‌سازی استارت‌آپی حوزه فین‌تک، رویدادهایی در مرکز فابا (مرکز فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) برگزار می‌کند که یکی از آنها «داستان من» نام دارد. فاباتک در راستای شبکه‌سازی ...

دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند!

مطلب دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی به دادگاه نمی رود. رس ...

استخدام جوشکار

استخدام جوشکار

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل جوشکار برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام جوشکار هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل جوشکار از جمله، معرفی شغل جوشکار ، وظایف شغل جوشکار ، بازار کار شغل جوش ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

رویداد ماهور لنز در زاهدان برگزار شد

رویداد ماهور لرنینگ در زاهدان برگزار می شود

شتاب دهنده ماهور که بسیاری از رویداد استارتاپ ویکند در استان سيستان و بلوچستان برگزار شد برنامه ای برای افزایش سطح یادگیری از شرکت کنندگان است. رویداد آموزشی و علمی ماهور لنز (Mahour یادگیری رویداد). گزارش از اکوسیستم این رویداد که ایران ۸ ۱۱ اسفند ماه سال جاری در زاهدان برگزار خواهد شد کارگاه های آموزشی نظری و عملی با زمان بیشتری در مقایسه با رویدادهای استارتاپ آخر هفته. نحوه برگزاری این رویداد ماهور لنز پس از استقلال از شرکت کنندگان است. گام اول این رویداد، گارگاه ایده پردازی و خلاقیت برگزار می گردد تا آنان در فرایندی خاص درگیر یک طوفان فکری برای حل مشکلاتی مشخص شوند. ایده ها در یک سامانه به ثبت می رسند و در پایان فرایند غربالگری ایده ها به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. همچنین در این رویداد کارگاهی برای آموزش تیم سازی و یافتن افراد مورد نیاز برای تیم کاری برگزار می شود؛ در این کارگاه عملی شرکت کنندگان کار تیمی و مهارت کارکردن دریک تیم را فرامی گیرند و پس از این کارگاه افراد براساس آموخته های خود به تیم های کاری تقسیم می شوند. هر کدام از تیم ها براساس توانایی های خود از میان ایده هایی که غربالگری شده اند، یک ایده را انتخاب می کنند و کارگاه بوم ناب براساس روش آموزش خانه به خانه  آغاز می شود و تیم ها با بکار بردن آموخته های خود در این کارگاه، بوم ناب خود را براساس بنیانی صحیح کامل می کنند. اعتبار سنجی ایده یکی از ارکان مهم برای شروع یک کسب و کار است، به همین دلیل این موضوع به عنوان یکی از کارگاه های مهم عملی Mahour Learning Event در نظر گرفته شده است؛ در این کارگاه شرکت کنندگان باید اعتبارسنجی را از مشتریان واقعی خود انجام دهند. یکی از ویژگی های متمایز این رویداد ساخت MVP یا کمینه محصول اولیه است، شرکت کنندگان باید برای محصول یا خدمت خود کمینه محصول اولیه را آماده کنند و به منظور اعتبارسنجی از آن استفاده کنند. کارگاهی که تقریبا در تمام رویداد های استارتاپ ویکند جای خالی آن حس می شود، بازاریابی و شیوه ورود به بازار است. در رویداد ماهور لرنینگ به منظور اینکه شرکت کنندگان بازار رقابت را بشناسند و با ترفندهای ورود به بازار آشنا شوند یک کارگاه عملی در این زمینه درنظر گرفته شده است. در نهایت زمان ارائه محصول یا خدمت تیم ها فرامی رسد، اما پیش از ارائه نهایی شرکت کنندگان در کارگاه مهارت ارائه و ارتباط با مشتری حضور می یابند تا برای ارائه نهایی آماده شوند. لازم به ذکر است که در Mahour Learning Event علاوه بر شرکت کنندگان، مریبان و تیم اجرایی، گروهی از سرمایه گذاران و داوران نهایی نیز حضور دارند. آنها از ابتدا در این رویداد حضور دارند و ناظر تلاش های شرکت کنندگان هستند. نحوه امتیاز دهی مرحله به مرحله است و داوران در تمام مدت این رویداد حضور خواهند داشت.